Merchandising

Merchandising výrobků

Naším cílem je kvalitním výrobkům Vaší společnosti zajistit distribuci, pricing, shelving a merchandising (DPSM) na všech prodejních místech.
  • Distribuce – zajistíme, aby Vaše produkty byly umístěny na určených obchodech.
  • Pricing – neustále monitorujeme ceny na trhu, zajistíme správné označení cenovkou.
  • Shelving – naším cílem je získat pro Vaše produkty nejlepší umístění.
  • Merchandising – poskytneme Vašim produktům komplexní péči v místě prodeje.
  • Doplňování zboží – v každém místě prodeje je přítomen merchandiser dle zadané frekvence nastavené pro zachování 0% vyprodanosti.
  • Optimalizace skladových zásob – merchandiser průběžně sleduje skladové zásoby, kontroluje záruční doby, vyskladnění dle FIFO (First-In-First-Out) – zahrnuto v kalkulaci merchandisingu.
  • Návrh a realizace objednávek – na základě odprodeje merchandiser navrhne a realizuje objednávku: systém zpětné vazby na customer service vč. ověření závozu (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Aktualizace inventurních stavu – blesková inventura zboží ve skladu/regálu a následná aktualizace dat řetězce (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Monitoring – realizace cenového zrcadla ze všech KAC (servisované i neservisované obchody), vždy k 8. dni v měsíci. Monitoring vyprodanosti, cen, přítomnosti novinek (zahrnuto v kalkulaci merchandisingu).
  • Remodeling – dle požadavku klienta realizace celoplošného remodelingu.
  • Zavádění novinek – okamžité zavedení novinek pomocí EAN/gold kódu: zpětná vazba na Key account manager (KAM).

Tarellan Pro – magnetický pás

Controlling a motivace

  • Individuální motivační systém merchandiserů (kvalita práce, výsledky plnění zadaných projektů, vyprodanost).
  • Systém reportingu činnosti merchandisera.
  • Area manager 80% času v terénu: store check, jednání v KAC, regionální porady.
  • Zpětná vazba od klienta.
  • Celkové hodnocení merchandisingových služeb – měsíčně.

Komunikace

  1. Okamžitá a plošná komunikace směrem k merchandiserům.
  2. Pravidelné porady s klientem v regionech – řešení problematických KAC.
  3. Zasílání týdenních plánů pro koordinaci obchodního týmu klienta a týmu agentury.
  4. Zasílání aktuální databáze merchandiserů.
  5. Aktivní komunikace o objednávkách, zasílání SMS.
  6. Okamžitá zpětná vazba na KAM a centrální sklad klienta o probíhajících promo umístěních.

Nadstandardní aktivity

  1. V rámci KAC instalace POP materiálu (promo stojanu, stojanu, …).
  2. Dohadování umístění POP materiálu: zpětná vazba na KAM. Vytváření panelu prodeje (novinky, akce, …).

Struktura společnosti

Česká republika

Slovensko

Komunikace